Elias och Simon sover och.....

Elias och Simon sover och de är så söta när de ligger där i sina sängar. Hur trött, irriterad eller arg jag kan ha varit på dem under dagen så sköljs det bort helt och hållet när jag ser dem sova. Konstigt det där. Eller, så är det någonting naturen har fixat som en ren mekanism för att man inte ska slänga ut sina barn så snart de blir jobbiga?

Men, vi fick faktiskt ett bra avslut på dagen, först med ett snabbt stopp hos killarnas farmor då hon har namnsdag idag. (Elias ville absolut köpa en blomma till farmor, det räckte inte bara med att skriva under ett kort, så då fick det bli så.) Efter besöket åt Elias och jag enkel tacogratäng, sedan åt Simon och somnade, och tillslut kröp Elias upp i min famn i fåtöljen och somnade där. Jag saknar myset och goset med Elias och passar på att njuta av det nu när gubbsingen är bortrest och faktiskt jag duger. 

Nu blir det egentid en liten stund innan det är dags att ta kvällen. Imorgon bär det av till mina föräldrar.
Nighty-Night! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!