Elias är rolig han.

Elias är rolig han. Ibland kläcker han ur sig kommentarer som gör att gubbsingen och jag inte kan låta bli att skratta. Som nu på morgonen: Elias ville inte alls äta sin yoghurt till frukost utan kikade hela tiden på allt som skedde utanför husvagnen och tjatade om att han vill åka tåget som passerar oss med jämna mellanrum (det som går från campingen till HighChaparral). Jag har tyvärr börjat med att "hota" Elias med att om han inte gör saker, som att äta upp, eller byta blöja, eller klä på sig, så åker mamma, pappa och Simon iväg utan Elias. Inte för att vi kommer att göra det, vi skulle aldrig lämna honom - men det vet inte han än så länge. (Usch så elak jag är.)

Hursom, idag sade jag åter att om han inte skulle äta upp sin frukost så skulle mamma, pappa och Simon åka tåg och Elias få stanna kvar i husvagnen tills han ätit upp sin frukost. Till svar fick jag 'mmm.... sen kommer ja sen.'. Lille rolige kille!!! hahahaa..... Vad svarar man på det?!?!?! Han har sina roliga ljusa stunder.  :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!