Eftermiddagsfika.

Det är enkelt att göra mina morföräldrar glada: det är bara att åka och hälsa på dem tillsammans med killarna. Så, det gjorde vi idag och tog en eftermiddagsfika där. Både mormor och morfar kröp runt på golvet och busade med Elias, och Elias var jätteglad. Jag önskar vi kunde träffas oftare, och jag vet att det är ömsesidigt. På fikabordet stod det sedan en massa gott och jag satsade på muffinsena och Elias åt upp chokladkakorna.   :)



(Ja... jag vet. Jag måste ta tag i maten och kosten. Men, jag hinner aldrig komma i bikiniform till denna sommar - så är det bara. Så, det kommer att bli några fler fikabilder fram tills det att jag blir duktig igen.)   ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!