De senaste nätterna.....

De senaste nätterna har Simon sovit bra, även i husvagnen. Han väckte mig genom att börja smacka och gny när han ville äta, sedan åt han, rapade ibland, men somnade om direkt. Perfekt. Inatt har vi inte haft det kul här hemma. Simon har inte ätit ordentligt och inte alls velat äta liggande så att jag kunde sova samtidigt. Jag å min sida har varit så jättetrött så jag har inte orkat stiga upp vid måltiderna utan önskat att han skulle äta ändå bredvid mig, samt somna om sedan. Men nej. Simon har hållit igång hela natten. Jag tror att det bland annat beror på magont, stackars liten. Så, idag har det tagit några koppar kaffe innan gubbsingen och jag kommit igång här hemma. Elias, ja han är pigg och pratglad som vanligt.

Nu ska vi klä på oss och ta en promenad till biblioteket då Elias önskat det. Jag vet inte riktigt vad det är för böcker han vill låna, men vi går väl iväg. Jag ska inte låna någon bok alls då jag fortfarande kämpar med att få tid till Stieg Larsson. Men, boken börjar bli intressant nu (har bara kommit till sida 74 - suck...) och jag hoppas att desto mer spännande den blir desto svårare får jag att lägga ifrån mig den. Vi får se.   :)

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!