De senaste dagarna har.....

De senaste dagarna har gått åt att tvätta, sortera och packa. Jag har inte ens hunnit blogga då det varit så fullt upp. Nu har dock gubbsingen åkt iväg på sin kombinerade nöjes- och jobbsemester till Florida, och jag önskar att vi hade kunnat följa med honom. Jag gillar det stora landet och det finns alltid någonting nytt att upptäcka. Men, jag och småkillarna blir hemma och jag saknar gubbsingen redan..... (Det kommer att bli många lååånga dagar utan honom.)

Lite roligt är att det med jämna mellanrum kommer små roliga kommentarer ur Elias mun. Idag har han räknat sina pengar, och när det var dags för att äta frukost tittade han på mig och sade "de är mina pengar, låt bli dom!'. Jag kunde inte göra annat än skratta och hålla med, och jag lät bli dem. Store lille söta roliga kille!   :)
 



Nu har vi alla fått i oss lunch och jag ska passa på att fortsätta packa för vår del och så får vi se när vi kan ta oss iväg till mina föräldrar. Är övertygad om att dagarna kommer att gå lite fortare när vi är där, och så får Elias leka med sin kusin Oskar - vilket är perfekt!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!