Äntligen helg.

Denna fredag började inte alls bra..... För det första var jag verligen jättetrött när jag vaknade, hade drömt mardrömmar och med jämna mellanrum vaknat av att högerhanden domnat bort, vilket gör jätteont när jag är halvt vaken och inte har ork. Dagtid är det inte alls så jobbigt när handen domnar av, men nattetid... usch och fy. Sedan hade vi inget varmvatten då pannan stannat under natten, vilket innebar att jag fick ta en kall morgondusch. Lägg samman trötthet med en kall dusch så är det ingen höjdare alls. Stackars gubbsingen hade ingen trevlig sambo imorse....

Väl på jobbet hade jag faktiskt en rolig lektion då jag filmade mina elever som skrivit dialoger och skulle framföra dessa. Det är så kul att se dem använda fantasin, och se dem lyckas när det blir bra resultat. En grupp hade gjort en riktigt rolig dialog så att jag som kameraman fick anstränga mig för att inte skaka för mycket av skratt och fniss. Skönt att de lättade upp min dag.    :) 

Nu är det äntligen helg och Elias och jag väntar in gubbsingen som är på väg hem. Jag hoppas att det blir en lugn kväll då jag inte har så mycket ork efter veckan som gått, och gubbsingen är trött han med. Det blir nog hämtmat och film om jag känner oss rätt. Eller, bara gos i soffan.

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Rebecka i 6C :)

Haha, ja det var kul med dialogerna :) Ha ett bra lov (eller ska du jobba?) så ses vi om en vecka!

2011-02-26 @ 13:08:30
Postat av: ami

:)

Troligtvis blir det lite jobb på måndag tillsammans med Maddi, om hon ska dit. Men, annars ska jag försöka att ha så mycket lov som möjligt. Ser fram emot det!

2011-02-26 @ 18:05:46
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!