En liten skotertur.

På förmiddagen idag har vi varit iväg på en liten skotertur, vi i vår lilla familj. Åh, så skönt det är att vara ute när solen skiner och temperaturen ligger kring nollan. När vi skulle åka hem önskade gubbsingen och jag nästan att vi hade packat ner korv så att vi hade kunnat stanna någonstans och grillat. Så, så småningom måste vi införskaffa oss en släde så att vi får med ved, packning och mat när vi ska ut på tur.

Elias tyckte nog att det här med skoter är både häftigt och skrämmande, då han gärna ville åka, men sedan blev nöjd efter några minuter och istället ville åka bil. Så, det blev en liten biltur på sjön också. Gubbsingen var nöjd han med då han fick leka av sig lite. Och jag, ja jag konstaterade att jag inte kommer att köpa mig nya täckbyxor denna säsong utan köra med de jag har, och gubbsingen får snällt stå ut med att magen putar ut. Kanske är nya modet!?! Eller, inte!   ;)

Några bilder från vår skotertur:















Bye!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha! vilken härlig bild på slutet :) Ser ut som jag oxå hade förra året.

2011-02-27 @ 17:41:54
URL: http://busenochgrodan.blogspot.com/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!