Tack....!

Småkillarna sover sedan några timmar tillbaka, lugnet har lagt sig och det är dags att snart gå och sova nu även för mig. Jag måste nog erkänna att sedan småkillarna kom till världen så hinner jag inte njuta så mycket på julafton som jag gjorde tidigare: det ska passas upp, servas, lugnas ner, fixas och hållas koll hela tiden. Jag kommer ihåg en tid då jag satt i soffan och drack glögg helt i lugn och ro, och då jag kunde njuta av julmaten och äta den långsamt långsamt. Trots att det varit intensivt idag är jag dock nöjd, och allra nöjdast är nog Elias som har fått träffa jultomten, öppna en massa julklappar (även andras), samt fått en massa fina saker.

TACK alla, för de jättefina julklapparna vi i vår familj har fått, samt sällskap och hälsningar!!! Och, TACK kära mamma och pappa för att ni har fixat och rott i land denna julafton. Ni är bäst.

Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!