Si-så-där

Den här dagen har varit si-så-där. Jag har hunnit vara irriterad, nästan på dåligt humör, glad och sjungit julsånger för mig själv (och Simon stackarn som varit tvungen att lyssna till mitt bräkande), tjatig och trött på att inte bli förstådd. Ibland känns det hur svårt som helst med kommunikation och förståelse, vilket inte alls är kul. Jag avskyr att vara tjatig, trött, irriterad och arg. Jag tycker synd om gubbsingen och jag tycker synd om mig själv. Jag undrar om det bara är här hemma som det är så, och vad man kan göra för att komma runt det? Hade även hoppats på familjepyssel idag, men det blev det heller ingenting med. Får se om jag pysslar med småkillarna till veckan istället.

Nu sover i alla fall Simon. Elias har badat och ska snart lägga sig. Jag ska se till att hinna tvätta ikväll så att det finns rena kläder till småkillarna tills imorgon, och kanske ta en tidig kväll. Eller, så kanske det blir lite Copycat Singers, är faktiskt ett roligt program.   :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!