Morgonmys

Imorse kom Elias och kröp upp bredvid mig vid halv åtta-tiden, och somnade om. Jättemysigt. Vid ungefär samma tidpunkt vaknade Simon och började sprattla, för att efter en liten stund meddela att det var dags för blöjbyte, och när det var avklarat kröp Simon och jag ner i sängen igen. När Elias vaknat blev det faktiskt lite morgonmys och bus, men till slut tyckte Elias att det var dags att gå ner och att det räckte när jag bad om att få en morgonpuss:

- Men, du har ju fått så många!


Så, det var bara att gilla läget att det var slut på morgonpussarna och kliva upp.   :)

Nu på morgonen har jag gått igenom reklamhögen här på köksbordet och det är verkligen nyår som är aktuell nu. Jag vet inte alls vad vi ska göra på nyårsafton, men oavsett var vi hamnar så måste jag köpa en fyrverkerilåda som vi kan tända och titta på innan det är dags för Elias att sova på nyårsafton. Förra året tyckte han att det var jättespännande med nyårsfyrverkeriet, och jag tror att han kommer att gilla det i år också. Hur spännande det egentligen var förra året vet han dock ej då han inte förstod allt som hände. Men, fyrverkerilådan tippade omkull det sista den gjorde och vi fick ta skydd bakom svärmors bil för att klara oss, grannens garage och allt annat i närheten levde dock väldigt farligt. Jag hoppas att det blir lite mindre spänning detta år.   ;)

Nu är det dags för morgonkaffe och sedan ska jag sätta igång och tvätta och dona. Ha en bra onsdag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!