Hjulen på bussen.....

Till lunch här hemma, för att få småkillarna att äta upp det allra sista, underhåller jag dem. "Hjulen på bussen" är en bra sång att tralla och sjunga, och nu har Elias börjat komma med önskemål. Idag, förutom Hjulen har vi även sjungit;  

Krokodilerna på bussen

Monstren på bussen

Spökena på bussen

Lejonen på bussen


Det är bara fantasin som sätter gränser. Och, tur att det bara är småkillarna som hör mig, jag har verkligen ingen fin sångröst jag inte.     :)
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!