Hemska tanke

Efter dagis idag myste jag och Elias ihop i fåtöljen en liten stund. Vi pratade om dagis och som vanligt kom Elias in på andra saker. Vi kom på något sätt in på längd och Elias sa:

- När jag blir lång, då kan jag sitta i soffan.
- Ja, det kan du.
- Ja, då kan inte jag sitta i ditt knä!
- Näää.....

Usch hemska tanke, att inte kunna sitta med Elias i knät och bara mysa. Jag vet inte om han får bli så jättestor, eller lång för den delen. Eller, kommer det se konstigt ut om jag sitter med en femtonårig Elias i knät, tro?

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!