Det blir så jobbigt!

hihihihii..... Redan. Inte tre år gammal än och latmasken har visat sig på riktigt. Just nu springer Elias runt i pyjamas här nere, men vill ha kläder på sig. Nyss kunde jag inte hålla mig för skratt.

- Mamma, orkar du hämta mina kläder????
- Nej, du kan hämta dem själv.
- Det blir så jobbigt!


hihihii.... Han är rolig, Elias. Och, just därför som jag inte orkar springa upp. Natten har varit allt annat än lugn då Simon har lyckats väcka mig varje halvtimma under en period inatt, precis när jag hade lyckats somna om. Gissa om det tar på krafterna! Dessutom ville han stiga upp redan halv sju, och det var varken jag eller gubbsingen pigga på, men fick snällt ge oss och påbörja dagen då.   

Så, idag blir det många många koppar kaffe. Ha en skön lördag!  :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!