6månaders-vaccination

Vi överlevde besöket till BVC idag och Simon har nu fått sin 6månaders-vaccination. Han tyckte dock inte att någonting var roligt under läkarbesöket och skrek sig igenom vägning, mätning, läkarkoll och vaccinering. Sedan var han åter nöjd, glad och studsade i knät på mig när vi efteråt väntade på att se om sprutan gett någon allergisk reaktion. Vår lille kille väger nu lite mer än 7,5kg och växer som han ska. Jag ska erkänna att jag var lite orolig för att han inte skulle ha gått upp i vikt då han fortfarande till mesta delen ammar, men det behövde jag inte vara.     :)

Ikväll är vi bara hemma och håller tummarna för att Simon inte får någon jättehög feber efter sprutan. Jag har haft ont i huvudet hela dagen och går på Alvedon, så att ligga i soffan och titta på när killarna leker låter perfekt.

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!