GRATTIS, min allra bästa Charlotte!!!

En del kompisar har man känt sedan barnsben, andra får man under tiden man växer upp. Jag har en handfull nära nära vänner som jag är så glad över att ha i mitt liv, och min allra bästa Charlotte är en av dem och har varit det sedan vi lärde känna varandra när vi pluggade ihop i soliga Karlstad. Då det är hennes födelsedag idag ska jag passa på att tillägna henne ett blogginlägg.  :)

Jag antar att de allra flesta hittar på roliga saker tillsammans med sina kompisar, det är bland annat det vänskap handlar om. Charlotte och jag har hunnit med att resa lite tillsammans, samt varit med om en hel del roliga saker ihop. Jag kan inte sluta småle när jag tänker på:

- då Charlotte kröp ner i en kista på universitetet och inte kunde få upp locket och komma ut själv. Tur att andra fanns runt omkring!

- den gången då vi var ute en kväll i Karlstad och jag skulle ta bussen hem men hamnade i Stockholm. Ooops!

- den dagen då tanken var att vi skulle sitta och plugga på universitetet, men då det slutade med att vi fnittrade bort hela dagen och alla andra runt om oss blev less

- föreläsningen då vi satt längst bak i salen och kastade russin på en annan kompis som satt långt fram och skulle vara duktig och anteckna allt som sades. Och jo, det var en totalt jättetråkig föreläsning och vi hade läst boken.
 
- våra turer till GranCanaria och kvällarna ute där. (censurerar lite här med tanke på vissa läsare.... )   ;)

- alla goda middagar och pratstunder vi har haft.


Att ha kompisar som är så jättesnälla och omtänksamma, som Charlotte faktiskt är, är otroligt mycket värt. Trots att vi inte hinner ses så ofta, eller hinner prata i telefon, så är det så enkelt att träffas och bara fortsätta där vi var när vi senast sågs. Det är så det ska vara, tycker jag, när det handlar om riktig vänskap: ingenting förändras riktigt trots att man inte har setts på länge - utan allt är som det ska vara. Jag är så glad att det är du som är gudmor till vår Elias.   :)

Så, GRATTIS vännen på födelsedagen! Tack för att du finns, och jag hoppas verkligen att vi ses snart igen. Saknar dig redan!!!!   



Charlotte och jag på GranCanaria påsken 2007.


 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!