Min allra bästa Charlotte!

Idag har vi träffat min allra bästa Charlotte som är hemma från GranCanaria och hälsar på. Det är alldeles för sällan vi kan ses, eller hinner prata, så idag har det pratats en del. Tyvärr hinner man inte med att avverka alla samtalsämnen när man har ont om tid, men det viktigaste var att vi hann ses. Kul var även att Elias fick lite tid ihop med sin gudmor. Och, att Charlotte fick träffa Simon givetvis.

Sedan hade vi lite paketutdelning. Både Simon och Elias fick snygga kläder, och jag en jättegod parfym i födelsedagspresent. Charlotte fick även ett paket hon med då hon fyller år imorgon.   :)


Min allra bästa Charlotte som bor alldeles för långt bort!


Elias öppnade både sitt eget och lillebrors paket.


Snyggt set till Simon. Mummy likes!


Och, en ytterligare snygg T-shirt och byxor till Simon.


Snygg tröja, byxor, strumpor och riktigt snygg väst till Elas. Nice!


En födelsedagspresent till mig....


...med en god parfym.



TACK allra bästa vän för att du svängde förbi här ute i buschen. Hoppas det inte dröjer fööör länge till nästa träff.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!