Lätt att ha att göra med.

På BVC härom dagen var det några tjejer som stod och pratade om sina små bebisar, och båda två (om jag minns rätt) var väldigt glada åt att deras små var så lätta att ha att göra med. Bebisarna var ungefär så där fyra-fem månader gamla. Jag undrar då om de har sluppit sådana här nätter som vi exempelvis har haft inatt, där Simon bara har skrikit och vägrat äta, fast han har varit hungrig. Simon har nämligen fått för sig att han bara vill äta från vänster bröst, och det är inte alls skönt eller bra tycker jag. Till slut tar han höger bröst också, men det blir en himla massa protester innan. Vet inte riktigt vad det beror på, men har ett svagt minne av att Elias var likadan..... hmmm.... kanske jag som är konstig..... Dock har protesterna börjat den senaste veckan, så det har inte alltid varit så.

Nu dock ligger Simon nöjd i babygymmet och spratlar. Ibland är han en lätt bebis att ha att göra med, men ibland så bara...... arghhhh....... Jag är uppe med killarna nu och gubbsingen sover då han steg upp vid fyra-tiden med Simon då jag var helt totalt slut vid den tiden. Jag hoppas på en bra dag då Simon fortsätter vara lätt att ha att göra med.   ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!