Elias är sjuk.

Klockan är halv tio och vår lille kille sover. Natten blev, som väntat, bökig och nu på morgonen har Elias kräkts tre gånger. Eftersom han åt lite dåligt igår, på grund av febern, har hans lille mage inte så mycket att jobba med så det är bara galla som kommer upp. Stackars lille kille....

Samtidigt är han så duktig mitt i allt. När han börjar må illa säger han "Där!", med lite lätt despertat röst, och pekar mot toaletten. När han sedan har kräkts svarar han "hmm" när man frågar om han mår bättre. Sedan pekar han på sin säng och vill lägga sig. Det blir så lätt för oss att hjälpa till när han är så duktig. Idag är det gubbsingen som pysslat om honom, vilket jag är jättetacksam för. Jag fick lite välbehövd sovmorgon så att jag orkar ta dagen och alla de kommande dagarna när jag blir själv.

Så, nu ska jag fortsätta googla och se vad det är vår lille kille har åkt på. Kan säkert vara någon form av magsjuka, eller så är det någonting annat. Hur som blir vi hemma denna helg och bara rår om Elias.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!