Söndags-shopping

Idag har vi shoppat, Elias och jag. Redan för två veckor sedan sade Elias att hans inomhusskor har blivit för små och att han behöver nya, men då han inte har kunnat vara med på idrotten på ett tag har vi inte stressat iväg för att köpa nya. Sedan fick Elias på sitt Dome-kalas ett presentkort på Stadium i present av kompisarna G och N, och det har han väntat på att få shoppa upp. Bara några dagar efter kalaset kikade han på Stadiums hemsida och hittade vad han vill ha, en hoodie och en T-shirt. Så, för att slippa tjat och då det passade bra idag, så tog vi oss en shopping-tur. 
 
(null)
 
(null)
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Jag är glad att Elias gillar färger på sina kläder. Nu duger inte vad som helst, men exempelvis rött går absolut hem och han har jättemånga röda tröjor. Den nya rosa-lila hoodien (eller, vad är det för färg?) kommer högst troligen bli en favorit i vår. Den är i alla fall använd idag, snabbtvättad ikväll och redo att bäras till skolan imorgon igen.         :) 
 
Nu är det dags att ta kvällen. Killarna sover och jag behöver landa, jag med. 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!