Söndag igen...

Då är det söndag igen. Denna vecka har gått så rackarns fort så att jag inte har hunnit med något annat än att jobba och sova. Jag antar att det är flera faktorer som har påverkat mig under veckan; dels det att jag troligen slappnade av totalt i Thailand och sedan kastades in i jobbtempot direkt utan att pausa. Sedan har 9orna haft Nationella prov, vilket har varit intensivt även för mig. Lägg till huvudvärk i tre dagar, långa arbetsdagar och lördagsskola igår för 9orna - så denna söndag och en stunds träning var välbehövligt!
 
Pigg innan träning:  
 
(null)
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Nu är jag helt slut i kroppen, vilket känns jätteskönt. Jag har dessutom fått i mig lunch och sitter med en kopp kaffe på det, en så skön känsla. 
 
När jag har pausat klart ska vi fortsätta röja här hemma. I vardagsrummet har kartonger och sopsäckar fått ta plats. Egentligen borde vi åka in en sväng till ClaesOhlson och köpa plastlådor med bra lock till, men vi får se om det blir imorgon. 
 
Hoppas ni har en skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!