Onsdagmorgon - och alla mot alla!

Igår hämtade P och Simon ut ett efterlängtat paket. Idag kunde vi inte låta bli att starta dagen med ett Nerf-krig. Måste komma ihåg att göra det lite då och då när jag har tid så att det inte glöms bort. Så kul! 
 
Alla var med. Bara Elias och jag fastnade på bild: 
 
(null)
foto taget med min iPhone
 
 
Nu väntar en lång arbetsdag med lektioner, samverkan och Bikupa (utvecklingssamtal med mina 7or och vårdnadshavare).  
 
Hoppas ni får en bra onsdag! 
Bloggat i farten. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!