Frukost och försening....

God morgon, onsdag! 

Denna dag startade inte alls som vi hade tänkt oss idag. Vi är halvt färdigpackade och har i stort sett neccessärer, smutskläder och foppatofflor kvar att slänga i resväskorna - vilket är bra då vi har bokat transfer till flygplatsen kl.10.30. Vi ligger i fas. 
 
Ny info från Tui är dock att flyget, på grund av förseningar i Sverige, avgår kl.06.30 imorgon bitti. Nu är frågan om vi kan bo kvar på vårt hotell och hotellrum en natt till. P har kollat upp här på hotellet, och vi kan ha rummet. Nu väntar vi på svar från Tui om de står för kostnaden. Risken är att vi måste byta hotell till ett som Tui står för, och då är frågan vad det blir för hotell. Å andra sidan kan det vara skönt med miljöbyte? 
 
Mest besviken över förseningen är Elias då han längtar tillbaka till kompisarna och skolan. Jag klurar på om jag måste förbereda inför torsdagen på jobbet, eller om jag klarar mig. Simon och Noel tar förseningen ok, även om de också längtar hem, dock ej till kompisarna utan till att få spela på datorn igen. P, han ska beställa in tre paraplydrinkar till och är på väg mot stranden. Hihihiii..... Nej, men när Elias berättade att det är -13grader hemma är det ganska skönt att få njuta av värmen ett litet tag till.       ;) 
 
Vi börjar med frukost i alla fall: 
 
(null)
foto taget med min iPhone
 
 
Ha en bra onsdag! 
Bye for now! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!