Skärtorsdagen 2019

 
(null)
 
 
 
Det är skärtorsdag, och en sådan här skön dag var det länge sedan vi hade. Efter lunch idag kom P på att han ville ut och testa vattenskotern, och då vi båda har varit förkylda och inte orkat göra något på några dagar tyckte jag att det lät som en bra idé. En liten tur och bara vara. Och, det blev bara vara. Vi puttrade runt och kikade på hus och stugor längs Bodaån, vi var upp till golfbanan och fiskecampingen, sedan njöt vi av sol, fågelkvitter och tystnad när vi guppade med vattnet med avstängd motor vid (har glömt namnet på platsen), och sedan tog vi en tur ut till havet. Väl ute på havet kom vi på att det inte är så långt till Furuvik och att det skulle vara lite coolt att komma dit med vattenskoter och ta en kaffe. Sagt och gjort, vi åkte dit men istället för kaffe blev det god middag. När vi väl var tillbaka vid bilen och hade tagit upp vattenskotern hade fyra timmar gått.  
 
Kunde inte låta bli att ta ett kort på Furuviks havshotell från havet sett. Inte alltid man får uppleva denna syn. Sedan är det otroligt fint inne på restaurangen, bara en upplevelse det. Någon gång ska vi boka rum och bo på hotellet, bara för att.        :) 
 
 
(null)
 
(null)
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Nu är det dags att ta kvällen. Känner att förkylningen är bättre och är så pepp på att träna imorgon. Hoppas hoppas att jag inte har ont i halsen och känner mig pigg. Påskgodiset jag köpte till killarnas påskägg är slut, så jag behöver röra på mig. Inte lätt att låta bli godis när man är förkyld och tycker synd om sig själv. Och, jag måste komma ihåg att köpa nytt godis imorgon så att jag kan fylla påskäggen.        ;) 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!