Påsklov även för mig!

 
(null)
foto taget med min iPhone
 
 
 
Då har även jag äntligen påsklov! Både igår och idag var jag in och jobbade några timmar med mina 9or på lovskolan. Tyvärr var de inte alls många som dök upp, men den tiden jag hann sitta med dem var guld värd. Känns skönt att kunna jobba med läsförståelse och diskutera texter i lugn och ro. 
 
Nu är jag hemma och ledig. Tyvärr är både jag och P förkylda. P låg i feber igår och har varit hemma från jobbet idag, medan jag är förkyld och har lite ont i halsen. Typiskt när vi hade saker planerade denna vecka, vi såg fram emot bio, middag ute och få hålla på att städa och röja här hemma. Nu blir det istället sängen, film och kurera sig. Vi unnade oss i alla fall en kaffe ute på altantrappen idag, vilket var så skönt. Sitter man i solen i lä så är det säker över 20grader varmt. Underbart att våren är på väg! På måndag, om vädret tillåter och vi är pigga, ska vi kratta gården, gödsla och sedan sätta upp studsmattan till killarna. 
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag!
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!