Påskdagen och hemfärd

God morgon, söndag!  


(null)



Jag vet inte om det är det att jag håller på att ta igen alla nätter som jag har varit uppe och 
först ammat killar och bytt blöjor, sedan vallat killar, eller tröstat killar de senste tio åren. Hursom så är jag den som sover längst om morgnarna nu för tiden, så skönt. Och, efter en morgonkaffe på altanen kan det inte bli en bättre start på dagen.        ;)  

Nu har vi packat in oss i bilen och ska åka hemåt igen. Längtar tills det blir lika grönt hemma i buskar och träd som det är här i Värmland. Några veckor till och regn en natt, sedan borde vi vara där. 

(null)
foton tagna med min iPhone 


Bye for now! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!