Fredagsträning

Hej fredag! 
 
(null)
foto taget med min iPhone 
 
 
Trots liite liite ont i halsen tog jag mig iväg imorse (läs i förmiddags) och tränade. Eller, jag kände av halsen i slutet av passet och bestämde mig för att köra klart ändå. Jag tänker att kroppen antingen svarar med att bli starkare och förkylningen ger sig, eller så är jag påväg att bli mer förkyld igen och då spelar det ingen roll att jag tränar lite. Det återstår att se ikväll och imorgon hur jag mår. Just nu har jag dock en skön känsla i kroppen och orkar varken stressa eller göra något avancerat, så jag bara är och njuter av dagen. Kan behövas det också ibland. Godis är inhandlat till killarna också, så check på den. 
 
Hoppas ni har en bra långfredag och hinner pausa, ni också! 
Bye for now! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!