Min egna fina bil-vårdare

 

 
 
 
Då Elias har fått ett eget jobb ville så klart Simon också få ett jobb idag. Jag är urusel på att ta hand om min bil, så vad passar då bättre än att låta Simon få jobbet!?! Med stor noggrannhet har Simon idag slängt alla sopor, gamla kvitton etc som jag har i min bil, torkat panelen, burit undan samlingen med pärlplattor som har samlats, samt tvättat rent mattorna i bilen. Så duktig har han varit! Min egna fina bilvårdare! 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Efter att jag dessutom ikväll dammsög bilen inuti är den nästan som ny. Så skönt. Sedan har jag även vänt på Noels barnstol. Liten kille är inte så liten längre och får från och med nu åka framåtvänd. (Nu har han visserligen gjort det sedan sommaren började men då suttit i Simons stol, och Simon i Elias stol. Men nu så, nu är Noels egna stol framåtvänd också.) Check på den. 
 
Nu dags att ta kvällen. Ny vecka väntar imorgon. 
Nighy-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!