En mus i vårt hus.....

Suck.... Jag vill så gärna gå och lägga mig men vet inte om jag kan eller om jag helt enkelt ska ge upp. Stor nackdel med utekatter och en kattlucka i altandörren, så att de kan ta sig in och ut dagtid, är så klart att Milla och Mojje kommer in med vad som helst. För en stund sedan kom Milla in med en liten mus. Som levde. Som hon släppte ned på golvet för att leka med. Som smet. Som jag nu inte vet var den är. Suck!!! Antingen kommer jag ner imorgonbitti och ser att de två jägarna har hittat och kalasat på den lilla musen, eller så kommer vi att ha söndergnagade kläder, möbler etc framöver. Inte alls kul, någondera. 


Nej, jag ger upp och kryper ned bredvid Simon och Noel som snällt har erbjudit sig att sova i vår säng då P är iväg upp till stugan en sväng för att stänga den över vintern. Tankar som snurrar i mitt huvud så här en söndagkväll är; var placerar man bäst musfällor så att inte Milla och Mojje ger sig på dem och blir skadade? Har möss ingen hörsel? Hur kunde denna bli fångad då Milla har ett halsband med liten bjällra på? Tänk om musen har gömt sig i någon utav alla våra skor? Suck.... 

Hoppas ni har haft en skön söndag! 
Nighty-Night! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!