Tisdagens planer


(null)



Ny morgon, nya tag. Idag kom jag till och med ihåg att dra ut sladden till bilvärmaren ur bilen.      :) 
(Missade att P hade stoppat i den i lördags, och råkade backa ut från uppfarten på kvällen i mörker innan jag hörde att någonting inte var som det skulle.) Men, nu så! Nu kom jag ihåg! 

Nu väntar en vanlig arbetsdag, sedan hem och hämta killar, och när killarna hoppar i Spa-badet efter middagen (jag tror att de kommer att göra det) åker jag på Samråd på Elias och Simons skola. Fullt upp denna tisdag. Dags att gå in på jobbet. 

Hoppas ni får en bra dag, alla! 
Bloggat i farten. 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!