Höstlovs-kryssning!

Denna vecka har BirkaParadise höstlovskryssningar med lite fler aktiviteter för barn än vanligt. Och, då priset var ordentligt nedsatt på vår favorithytt just den 1november, och då killarna ville åka på kryssning igen, bokade vi resan för nästan en månad sedan. Och jösses, så mycket barn det var på denna kryssning!!! Visst har det alltid funnits barn med på kryssningarna som vi har åkt på, men aldrig så här många.  Barn överallt! 
 
Men, det är härligt med kryssningar och även denna kryssning var härlig. Igår åt vi gott på buffén för att sedan hänga på zombie-discot ett tag. Först var alla killarna trötta och sega, men sedan kom de in i andra andningen och röjde runt för fullt. Jag som ville ta ett kort på dem på discot lyckades inte alls. 
 
Idag åt vi god frukost på den ena restaurangen och när killarna var klara och vi skulle ta en kopp kaffe till, satte de sig för att spela. Så bra! Sedan har vi i stort sett Spa'at resten av dagen; först mina kära föräldrar medan jag och P hängde med killarna i hytten, sedan P och jag medan resten av gänget gick och åt lunch, sedan jag och killarna. Lyxigt värre! Gissa om det var ett lättnattat gäng här hemma när kvällen kom!       :) 
 
Några bilder från vår resa: 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Ser att mina kära föräldrar inte fastnade på ett enda kort. Elakt av mig att missa dem, men fokus var hela tiden på killarna. Även kusin O var med, men kort på honom får bli kvar bland de privata bilderna. 
 
Nu är det dags att ta kvällen. Resten av gänget sover redan och imorgon väntar en ny dag. 
 
Nighty-Night! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!