Höstlovets sista dag

 
(null)
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Det är höstlovets sista dag och vi har bara varit idag. En ganska skön dag, om man bortser från killarnas tjat och gnäll runt wii-spelet. Mysigast idag var att bada med killarna. Roligast var när vi spelade fotboll i mörker på gården allihopa. Läskigast tyckte Simon var Dumma mig 3 och kröp upp tätt intill mig i soffan när vi avslutade dagen med film. Dessutom är altanen vinter-redo och skräp på gården undanplockat. Skönt.
 
Imorgon väntar vardag igen och då P är hos sin syster med familj och ska på möte i Malmö imorgon, roddar jag killar själv i några morgnar.  (Inte min starkaste sida då jag blir så stressad när jag börjar kl.08.) 
 
Nu dags att sova. Hoppas ni har haft en bra söndag! 
Nighty-Night! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!