Back to vardag igen

 
(null)
foto taget med min iPhone 
 
 
Då är killar levererade till fritids och förskola, och jag sitter i bilen och ska gå in på jobbet nu. Måste säga att morgonen gick jättebra, förutom att jag skickade med Noels allvädersstövlar med Simon. (Jo, jag såg att de såg lite små ut, men fick för mig att Noels stövlar var kvar på förskolan.) Men, jag hoppas vädret är med oss idag och att höstskorna duger, så gör vi (jag) om och rätt imorgon. Det fick också bli morgonkaffe i bilen då jag inte hann med en hemma. Jag älskar dock min termomugg, så det gör ingenting alls.        :) 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bloggat i farten. 
Bye! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!