En tur till Ao Nang

Igår tog vi oss en liten tur till AoNang. När vi bokade vår resa trodde jag att vi hade bokat vårt boende i AoNang, men det visade sig att vi är ca.20-25min utanför staden. 


Hursom, Elias har varit i behov av en ny keps och solglasögon sedan vi kom hit, så shopping och lunch i AoNang stod på listan. Nu hittade vi inga solglasögon till barn, men Elias hittade en keps som han gillar och även Simon och Noel fick en varsin. Noel, som har vuxit ur sina foppatofflor, fick ett par nya också. 

Vi blev avsläppta av taxin framför en stor fisk i AoNang och även om jag inte vet vad det var för en staty så knäppte jag kort.    :) 

Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!