Sommar och blogg-lust igen!

Det är den 26juli idag och jag har inte bloggat sedan vi var i Thailand i början av mars-månad. Vart tar tiden vägen??? Det är flera gånger som jag under våren, och sommaren nu, har kommit på att "Det här måste jag skriva och dokumentera!", men sedan har jag inte hunnit. Dessutom har det varit en tung vår, vilket har gjort att jag inte orkat med mycket alls förutom vardag och jobb. Men, nu så! 

 

Natten till igår kom vi upp hit till stugan och det var jätteskönt att vakna här. Äntligen har P semester, så nu hänger vi här ett tag tills skola, förskola och jobb åter börjar i augusti. Idag har vi hängt en stund nere på udden där killarna har lekt med sina tremänningar E och A, medan P har pratat med sin kusin K, och jag med Ps faster R. Samtidigt pysslar vi på med diverse projekt, och byter bland annat ut spisen, installerar ny frys (tack snälla mamma och pappa för den!), fixar till pool med varmt vatten till killarna, samt renoverar badrummet i stugan. Även flaggstång ska slipas och sedan målas, samt ett soldäck byggas. Sedan har jag lust att blogga ikapp och skriva om diverse som har hänt under våren, ingenting viktigt, men om födelsedagar, små stunder osv. Får se hur det går med allt i sommar. Men, det känns kul att skriva igen!     :) 
 
 
 
 
 
Nu en stund till Ö-vik för lite shopping av virke och diverse (vi har sågat ur golvet i badrummet, så det måste byggas upp på nytt igen), samt en tur till återvinningen. 
 
Ha en skön onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kram

2017-07-27 @ 12:46:04

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!