Snö i massor!

 
 
 
 
Det är redan torsdag och jullovet är snart slut. Lite tråkigt är att min förkyldning tog ny fart natten till igår med ont i hals, öra samt matthet. Igår var jag mest utslagen och jag är glad att det var snöstorm ute så att killarna tyckte det var ok att ligga i soffan och se på film så att jag kunde sova under tiden. Nu har jag varit förkyld sedan julafton och det känns tråkigt att inte orka vara ute och leka i snön med killarna, nu när det äntligen har snöat. Men, så länge killarna är nöjda med att röja runt och leka på altanen/gården en stund så att de får frisk luft, så är jag nöjd. Sötnötter.     :) 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
Nu dags för lunch. 
Ha en bra torsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!