Projekt Påfyllning ved - check!

Idag har vi verkligen kämpat här hela högen! Jag och Simon (samt Noel och kusin O periodvis) har sopat och städat ur gammal ved ur vedförrådet, medan P och Elias har sågat stockar och träd så att min kära mamma och K har kunnat klyfa ved, därefter har sedan Simon och jag stapat allt. Under tiden har min kära pappa rensat i badviken, och bror har fixat med grunden till soldäcket. Så kul att alla har hjälpt till!!!!         :) 

 

Vår projekt idag i bilder: 

 

 
 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Nu kom det två ytterligare lass med ved efter att kortet på Simon och mig togs, så vedförrådet blev fyllt ännu mer. Är så skönt att få hjälp med allt idag. Veden som vi nu har i förrådet kommer att räcka x antal somrar och höstar framöver. TACK snälla, för att ni har hjälpt till idag!!!!!!!! Ni är guld!!!!! 
 
 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!