En skön lördag

Jag älskar när vädret ändrar sig och det inte blir regn som utlovat. I lördags blev det så, så förutom en kort regnskur efter lunch var det uppehåll hela dagen och på kvällen kikade till och med solen fram. Killarna badade, allra mest kusin O som var i poolen från lunch. Även K och jag hoppade i till killarna en stund innan middagen. Förutom bad körde vi även några matcher i Möllky. En skön lördag, med andra ord!         :)  

 

 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Jag hann aldrig publicera inlägget i lördags då tiden rann iväg (hittade den i utkast-korgen), och igår var vi borta hela dagen. Men, några badbilder ska få hänga med här i bloggen, trots att sommarvärmen inte har hittat hit denna sommar.       :)  
 
Hoppas ni har haft en skön helg. Nu, ny vecka! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!