Andra dagen på jobbet...

Andra dagen med jobb, fritids och förskola idag.

 

När jag hämtade Elias och Simon på Fritids igår efter jobbet hade Elias så ont i huvudet så att han grät. Stackars älskade killen. Förutom att han tyckte att det hade varit jobbigt att springa efter Simon hela dagen, hade han inte tyckt om lunchen och bara ätit en macka och lite grönsaker till lunch, och knappt druckit vatten under hela dagen. Så, det blev Alvedon och sova i två timmar innan han orkade äta lite lunch och sedan sova igen. Simon, han hade haft en jättebra dag på Fritids, precis som Noel på förskolan. 

 
Imorse vaknade Elias åter med huvudvärk, så han hänger med P idag medan småbröderna är på fritids och förskola. Jag har min andra dag på jobbet, så nu åter till jobb och möten.  
 
foto taget med min iPhone 
 
 
Ha en bra dag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!