Vår boxbum-rabatt

 
 
Det kunde inte bli mer rätt att hålla på och fixa i trådgården denna helg med blå himmel och en sol som värmer underbart skönt. Sakta men säkert har vår rabatt längs ena sidan av huset vuxit fram och idag har P varit in till stan för att köpa boxbum på Plantagen. Jag velade lite fram och tillbaka ifall vi skulle köpa boxbum då boxbumsjukan härjade för några år sedan, men då jag inte har kunnat läsa att det är någon fara nu år 2016 hoppas jag att våra fina buskar klarar sig. 
 
Jag hann inte med någon förebild, men annars är det dokumenterat från ogrä till fin rabatt: 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone


Det blev ett lyft både för huset och trädgården. Vi är så nöjda!       :) 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Snyggt.... men glöm inte o vattna så dom torkar ut. Kram 💕

2016-05-09 @ 17:55:25

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!