Barnkalaset i Högbo Bruk

Idag har vi varit in hela stora familjen till Högbo Bruk för att gå på barnkalaset där. Det vi egentligen visste om barnkalset hade vi sett i ett reklamblad med bilder från tidigare år, annars hade vi ingen aning alls. Det blev en dag fylld med lek, fotbollsspel, fiskedamm, provsittande i raicingbil, polis- och sopbil, en massa promenerande, Elias provade på rullskidor, och vi hann även kika på höghöjdsbanan (tyvärr hann vi ej med att klättra utan det får bli en annan gång). Riktigt bra anordad dag och killarna var mer än nöjda! Förutom att vi missade Segwayn, men det får också bli en annan gång.         :)    
 
Bjuder på ett bildregn: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone


Högbo Bruk är fantastiskt vackert, och P och jag konstaterade idag att vi någon gång måste ta dit med mina föräldrar så de också får se detta. Vem vet, vi kanske till och med kan lura dem att ta killarna för en kväll och natt så att P och jag kan unna oss en SPA-dag där. 
 
Nu är det läggdas av killar och imorgon väntar en ny dag. 
Hoppas ni har haft en fin Kristihimmelfärd! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!