Influensa *4

Den här veckan har P vabbat flera dagar, och igår fredag var jag hemma med killarna då vi alla hade över 38graders feber, huvudvärk och hosta. Behöver jag säga att jag gick på ren plikt (inte alls vilja för då hade jag valt att krypa ner under två täcken och sova) då det var dags att fixa lunch till killarna (som faktiskt åt med god aptit vilket var bra då det visade sig bli deras enda måltid igår). P kom hem tidigare på eftermiddagen och roddade sedan allt, och får göra det även idag en hel del. Är så tacksam för att han orkar. Fy, vilken influensa vi har åkt på! Förhoppningsvis hinner jag bli frisk när han väl åker på det här. 
 
Nu är det lördag förmiddag, klockan är efter 10 och först nu har Simon och Elias stigit upp efter att ha haft hög feber på morgonen, yrat, fått Alvedon och sedan sovit en stund till för att vila kroppen. Stackars Noel har det också jobbigt då han andas tungt och har hög feber, han också. Även jag har legat under två duntäcken, frusit, sovit och drömt mig bort till varmare breddgrader. Igår gick jag på Alvedon hela dagen men idag funderar jag på att ge febern chansen att ta död på basiluskerna i hopp om att bli frisk snabbare. Men, det går inte fort när jag ska göra någonting och efter varje liten sak behöver jag vila. Hoppas hoppas att vi får vara friska till påsklovet!!!! (Räknar nämligen med att denna influensa kommer att hålla i sig in i nästa vecka också.)  
 
 
 
 
Hoppas ni får vara friska och får en fin helg! 
Bye for now! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy, krya på er!!

2016-03-19 @ 12:27:22
Postat av: Anonym

Med vänlig hälsning, Johanna :) inte anonym

2016-03-19 @ 12:27:46

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!