Dagens killar i Onepiece

 
 
 
Det tog tre år innan jag gav med mig och killarna fick Onepiece. Elias fick sin i sjuårspresent, och efter att ha frågat honom om småbröderna också kunde få en varsin fick de sina härom dagen. Gissa om de älskar dem! Denna sportlovsvecka åker Onepiecen på på morgonen och så snart det är mysdags. Sötnötter! 
 
foton tagna med min iPhone


Om ett tag ska de dock få hoppa ur sina mysdräkter och så ska vi bege oss in till stan på diverse ärenden. Jag hade egentligen önskat komma iväg på bio med Elias och Simon, men det får bli en annan dag då P jobbar denna vecka. 
 
Hoppas ni har en fin tisdag!  
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!