Vårterminen 2016 - Let's do this!

Då är det dags att återgå till vardagen på riktigt. Killarna är snart på förskola och fritids, P ska ägna dagen åt att jobba på med övervåningen så att vi (och, när jag skriver "vi" menar jag P och min käre pappa) kan lägga golv där till helgen, och jag är tillbaka på jobbet. Det har varit ett skönt jullov, även om snön har fallit ordentligt nu de tre senaste dagarna. Vi har mest bara varit, samt spenderat en vecka uppe i Sälen. Om det var någonting jag verkligen behövde det här jullovet var det att sova ikapp, och det har jag gjort. 
 
Så, jag är redo för vårterminen 2016, redo för jobbet, redo för uppdraget som förstelärare och redo för det som komma skall. Vi börjar med två planeringsdagar. Let's do this! 
 
 
foto taget med min iPhone

 
Hoppas ni får en bra dag, ni också! 
Bye for now!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!