Förkyld, trött och ynklig...

Idag har det inte blivit mycket gjort alls här hemma för min del då jag imorse vaknade förkyld och ynklig. Det är med andra ord inte någon utav killarna som är sjuk, utan jag. Medan P har slitit på uppe på övervåningen (inlägg om Projekt Övervåning kommer snart) och periodvis haft hjälp av killarna, har jag passat på att vila så mycket jag kan. Hoppas nu att förkylningen inte är här för att stanna allt för länge. Kändes tråkigt att inte ens orka gå ut och leka med killarna idag, då snön äntligen har hittat till oss också. 

Perfekt, och mysigt, var det dock att få sova lunch med Noel. 

foto taget med min iPhone



Hoppas på en bättre dag imorgon. Hoppas ni mår bra och håller er friska! 
ByeBye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!