En omgång till....

 
foto taget med min iPhone 
 
 
Igår kväll hade det gått 48timmar sedan Noel kräktes för sista gången, och trots att han inte har fått tillbaka matlusten som vanligt har han lekt, busat och hållit igång som han brukar. Det är tur att vi fick sova gott inatt och var något utvilade imorse, för straxt efter klockan sex vaknade vi av att Elias skrek på P och mig och Noel började ulka. Så, Noel stakarn, har åkt på magsjukan en gång till och kräkts även denna morgon. För att vara på den säkra sidan och för att dubbelkolla att det inte är någonting allvarligt vi missar, ringde jag 1177 och de sade att man kan smitta sig själv och magsjukan återkomma. Stackars stackars liten. Och åh, så jag inte alls tycker om magsjuka. Tycker att den har hälsat på oss allt för ofta det senaste året och att vi borde få slippa den nu ett bra tag. 
 
Nu har Noel fått behålla vatten, lite yoghurt och lite gröt (vilket är ett stort framsteg då han inte alls har varit sugen på gröt de senaste fem dagarna) och vi börjar om i karantän och nedräkning 48timmar. Ingen förskola, fritids eller skola för killarna denna vecka med andra ord. Gissa om Elias och Simon klättrar på väggarna, springer runt och är allmänt rastlösa. Ute yr snön, så ut vill de heller inte gå. 
 
Hoppas att ni får hålla er friska! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!