Då börjar det igen...

Suck... Dagen blev inte riktigt som jag/vi hade tänkt oss. Inatt vaknade Simon med ont i magen för att sedan kräkas ordentligt, och tidigt imorse var det sedan Noels tur. Så, istället för att umgås med mina kära föräldrar och istället för att åka in och titta på sängar till killarna, har vi suttit och tagit hand om magsjuka killar. Noel har kräkts ner pyjamasar, kläder och lakan, och har till slut fått ligga på handdukar för att klara soffan. Det är tur att vi har kunnat vara i källaren för att minimera kontakten med mina föräldrar. Pappa har i alla fall lagt golv inne i killarnas blivande rum, och det känns så bra att vi har fått hjälp idag trots att inte dagen blev som vi hade tänkt oss. 

kort taget med min iPhone 


Nu blir det karantän i 48timmar och förskola först på onsdag för Simon och Noel. Jag undrar om inte vi hade magsjuka i huset även tidig januari förra året. Suck, så trist det är. Jag hoppas hoppas att Elias, jag och P klarar oss. Och, att vi inte har smittat mina kära föräldrar. Jag har tvättat händer, skurat badrummet och lilla toaletten med klorin, använt handsprit, ätit vitpepparkorn hela dagen, allt för att slippa bli sjuk och smitta... Typiskt att detta kom lagom till skolstart och att jag inte kan ta emot mina grupper efter jullovet, men det finns inget jag kan göra. 

Hoppas ni håller er friska! 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!