Äntligen snö!

 
foto taget med min iPhone
 
 
Yeay! Äntligen snö! Simon och Noel är fullt sysselsatta med att skotta altanen och om en stund ska vi till stora lekparken och möta upp P's kompis med familj från Göteborg som är här och hälsar på. Även om jag helst skulle vilja ligga under en filt i soffan och bara ta igen mig får jag offra mig och ta mig ut. (Elias ska nog också ut snart, men håller just nu på att tina upp lite i soffan då han gick ut barfota med foppa-tofflor på altanen och var inte beredd på hur kallt det är med snö. Stackarn.) Hursom, det är underbart att killarna kan vara ute i snön och leka! 
 
Ha en härlig dag, ni också! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!