Veckans Lista - och klippning check!

Härom dagen skrev jag och Elias ihop en lista på saker som vi ska försöka hinna med denna vecka. Nu har jag tusen andra småsaker som också ska hinnas med i huvudet, men något som (nästan) rör oss båda fick hamna på listan. Idag har vi betat av två saker, bland annat har Elias blivit friserad och är redo att börja 1an. Behöver jag säga att han blev nöjd när frisören fick klippa honom och inte jag!         :)

 

foto taget med min iPhone
 
 
Nu är killarna hemma med sin pappa och jag sitter på bussen och ska in för att fika med mina fina arbetskamrater. 
 
Bloggat i farten! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!