En efterlängtad PW

Det var länge sedan jag hann unna mig egen träningstid för att må bra. Dagarna går i ett, vi kämpar med VABdagar och sjuka killar, vi nöter på varandra vilket tar ännu mer på krafter, och veckan som varit har varit jättejobbig. Imorse kunde jag inte låta bli att ta på mig träningskläderna coh ge mig iväg på en efterlängtad PW då solen sken på blå himmel. Så skönt. Att vi på jobbet även håller på att dra ihop ett gäng som ska anmäla sig till Vårruset den 16maj peppade också. Bra att ha ett mål.        :) 
 
 
foto taget med min iPhone


 
Så, efter att ha startat förmiddagen med en PW har jag här hemma städat på under dagen medan killarna har haft fullt upp med sitt. Idag städas även vinterskor och för små skor undan så att endast vårskor och gummistövlar blir kvar. P har varit iväg och uträttat ärenden och nu väntar en Bara vara-eftermiddag och sedan en tidig kväll så att vi alla orkar upp imorgon då ny vecka börjar. 
 
Hoppas ni har en skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!