Grå tisdag och vab

Vi fortsätter med lite vab här denna tisdag, och jag, Simon och Noel har spenderat del av förmiddagen ute. Trots att det är grått och lite småkallt var det skönt med promenad, och vi har hälsat på förskolan (för att meddela att killarna är tillbaka imorgon) för att sedan leka en stund på stora lekparken. Jag försökte även spana efter Elias på skolan men såg honom inte, kan vara att han hade idrott just då. Hursom, skönt även för Simon och Noel att vara ute och röra på sig då de är fulla med energi, samt att se att de har varit saknade på förskolan. (Simon har varit ledsen för att ingen har saknat honom och undrat om någon kommer att vilja leka med honom när han väl kommer tillbaka. Stackars sötnöten.)
 
Höstdag, men klär man på sig ordentligt är det skönt att vara ute.
 



foton tagna med min iPhone
 
 

Nu är det lunch som gäller, sedan måste jag åka in till jobbet i några minuter för att hämta några noveller som jag ska ge feed-back på till imorgon. (Passar på att göra det medan killarna ändå ska sova lunch och det kan de göra i bilen. Ska även hämta Elias på fritids före då han vill följa med på tur.) Hade så klart varit smartast att ta med dem redan igår, men det man inte har i huvudet... 
 
Hoppas ni har en bra tisdag!
Bye for now!  
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!